Funktionen giver en person (administrator) mulighed for at
arbejde i DoCAS Pro for to eller flere afdelinger.
Rettighederne er brugerstyret, så hvis to afdelinger har
valgt at arbejde sammen skal personer, der skal have ret til at
redigere hold på begge afdelinger, have de fornødne rettigheder på
begge afdelinger.
Når en person, der kan arbejde på tværs af afdelinger, logger
ind, får hun et menupunkt i toppen af DoCAS, der hedder
"samarbejde"
Vælg menupunktet "find hold" under det nye faneblad
"samarbejde", hvis du vil foretage en holdsøgning på tværs af de
afdelinger, som du er tilknyttet.
Når du søger hold, vil du i resultat-feltet se hold på tværs af
de afdelinger, som du er tilknyttet. Åbner du et hold fra en anden
afdeling, end den du står på, åbner holdet op på den nye afdeling
samtidig med, at "samarbejdssøgningen" også åbnes, så du nemt kan
søge videre.
Når du er tilknyttet flere afdelinger sørger DoCAS for, at du
logger ind på den afdeling, som du senest har besøgt.
Vælg menupunktet "find hold" under det nye faneblad
"samarbejde", hvis du vil foretage en holdsøgning på tværs af de
afdelinger, som du er tilknyttet.
Når du søger hold vil du resultat-feltet se hold på
tværs af de afdelinger, som du er tilknyttet. Åbner du et hold fra
en anden afdeling end den du står på, åbner holdet op på den nye
afdeling samtidig med, at "samarbejdssøgningen" også åbnes, så du
nemt kan søge videre.
Når du er tilknyttet flere afdelinger sørger DoCAS
for, at du logger ind på den afdeling, som du senest har
besøgt.
|